Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Bestellen gaat bij Toppy gemakkelijk en veilig. Voor de meeste producten geldt: vandaag besteld voor de aangegeven tijd, is diezelfde dag nog verstuurd. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om mee te kijken en kun jij veilig en snel je winkelwagentje afrekenen.
Veelgestelde vragen
Een bestelling plaatsen is heel makkelijk en kan op twee manieren. Scroll je door een categorie en zie je een product staan wat je wilt bestellen? Dan klik je op het groene vakje met een winkelwagentje erin en het product wordt toegevoegd aan je winkelwagen. De tweede manier is om op het product zelf te klikken. Nu kom je op de productpagina waar je heel makkelijk op de knop 'Voeg toe aan mijn winkelwagen' klikt om het desbetreffende product te bestellen.
Ik heb alle producten aan mijn winkelwagen toegevoegd, hoe nu verder?
Wanneer je alle producten die je gaat bestellen aan je winkelwagen hebt toegevoegd, druk je op het winkelwagen icoontje rechtsboven in beeld. Er verschijnt een pop-up aan de rechterkant van je beeldscherm. Nu klik je simpelweg op de groene knop 'Ik ga bestellen' en word je doorverwezen naar de pagina waar je jouw gegevens in moet vullen en je bestelling af kan ronden.
Welke betaalopties zijn er?
Wij bieden onderstaande betaalmogelijkheden aan:
Deze betaalopties zijn niet mogelijk:
Nederland en België
Alle bestellingen met een orderwaarde boven 50 euro versturen wij gratis naar adressen in Nederland en België. Bij een bestelling onder 50 euro rekenen we 5,95 euro verzendkosten.
Duitsland
In Duitsland is verzenden gratis bij bestellingen met een orderwaarde boven de 100 euro. Bij een bestelling onder 100 euro rekenen we 6,95 euro.
PostNL avondlevering
Kies je bij verzending via PostNL voor avondlevering, dan betaal je 1,95 euro extra verzendkosten.
Lukt het bestellen niet? Probeer dan eens een frisse start. Hiermee verwijder je cookies die voor eventuele problemen kunnen zorgen.
Of je iets aan je bestelling kunt wijzigen hangt af hoever we al zijn met het verwerken en versturen van je bestelling. Wanneer je inlogt op jouw ‘Zo Geregeld’ pagina kun je exact zien welke wijzigingen er nog mogelijk zijn.
Wil je een product toevoegen of weghalen uit je bestelling?
Dit kan helaas niet. Je kunt natuurlijk wel een nieuwe bestelling plaatsen of het ongewenste product naar ons terugsturen. Ook dat regel je via jouw ‘Zo Geregeld’ pagina.
Heb je na je bestelling een mail ontvangen met een bevestiging van je bestelling? Dan vind je de factuur (betaalbevestiging) als bijlage van deze mail. In deze mail vind je ook het ordernummer waarmee je je bestelling kunt volgen op jouw ‘Zo Geregeld’ pagina. Daar vind je ook jouw factuur.
Krijg je van Toppy een terugbetaling, bijvoorbeeld wanneer je je bestelling hebt geannuleerd of wanneer je gebruik hebt gemaakt van je bedenktermijn? Dan krijg je aankoopbedrag terug op dezelfde rekening als waarmee jij je betaling hebt gedaan.
Hoelang duurt een terugbetaling?
Zodra we je hebben terugbetaald, duurt het gemiddeld 2 tot 3 werkdagen tot het geld terug op jouw rekening staat. Het kan natuurlijk wel zijn dat we eerst de ontvangen producten terug willen krijgen voordat we je terugbetalen.
Betaald met creditcard?
Dan zie je het bedrag terug op de betaalrekening van je creditcard. Aan het einde van de maand zal het terugbetaalde bedrag ook terug te zien zijn in het maandoverzicht.
Betaald met Klarna?
Dan betaalt Klarna het bedrag aan jou terug. Nog niet betaald? Dan wordt jouw factuur geannuleerd.
Betaald met Paypal?
Het bedrag wordt zo snel mogelijk terug op je PayPal rekening gestort.
Betaald met bankoverschrijving?
We vragen je om het rekeningnummer en de tenaamstelling door te geven waarop we het bedrag kunnen betalen. Het bedrag staat dan binnen 2-4 werkdagen weer op je rekening.
Ik kan de terugbetaling niet vinden
Onze terugbetaling kun je vinden onder 'Mollie Payments’ in plaats van onder ‘Toppy B.V.’. Kun je je terugbetaling nog steeds niet vinden? Bekijk dan eens jouw ‘Zo Geregeld’ pagina om de status van jouw retour in te zien.
Krijg ik de verzend- en betaalkosten ook terug?
Maak jij gebruik van je bedenktermijn of retourneer jij je hele bestelling? Dan ontvang je ook het hele aankoopbedrag terug inclusief eventuele betaal- of verzendkosten.
Jij wil natuurlijk niet te veel betalen. Daarom houden we onze concurrenten scherp in de gaten. Heeft een andere aanbieder een lagere prijs? Dan wordt de prijs in de meeste gevallen ook bij ons aangepast. Dit betekent niet dat we altijd iedere prijs overnemen. We kijken daarbij altijd naar de mogelijkheden die we per product hebben.
Alle onderwerpen