Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Alles kan kapot. Dat is vervelend, maar daar gaan we iets aan doen! Geef jouw schade of defect, met eventueel foto’s en filmpjes, aan ons door. Dan kijken we graag met je mee hoe we jouw aankoop weer werkend krijgen. Hoe je schade of een defect doorgeeft en hoe het is geregeld met garantie, lees je op deze pagina.
Veelgestelde vragen
Is je product kapot gegaan? Dan kun je aanspraak maken op je garantie. Houd er rekening mee dat, wanneer er een defect is ontstaan, je dit defect alleen kunt aanmelden binnen de garantieperiode.
Op de meeste producten die je bij ons koopt, heb je minimaal 2 jaar garantie. Dat betekent dat jouw nieuwe aanwinst, bij normaal gebruik, de eerste 2 jaar niet zomaar kapot zou mogen gaan.
Fabrieksgarantie
Voor sommige producten geldt er een fabrieksgarantie. Deze garantie staat los van de wettelijke garantie. Wat deze fabrieksgarantie inhoudt, vind je op de productpagina of in je producthandleiding.
Soms heb je de mogelijkheid om aanvullende garantie aan te vragen bij de leverancier door productregistratie.
Wettelijke garantie
Voor alles wat je bij ons bestelt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product doet wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke garantietermijn. Het ene product gaat nu eenmaal langer mee dan het andere. Hoe lang de garantie duurt hangt dus af van het type product. Dit geldt niet als het defect door jouw schuld is ontstaan of als het product bij normaal gebruik versleten is.
Twijfel je of jouw defect onder garantie valt?
Maak foto's en/of filmpjes van je defect of schade. Deze kun je uploaden contactformulier wanneer je je een vraag stelt over een retour of reparatie.
Het kan gebeuren dat een product kapot gaat of niet goed werkt. Da’s vervelend, maar we kijken met je mee. Op alle aankopen is wettelijke garantie van toepassing. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze vind je op de productpagina of in de producthandleiding.
Gaat er iets eerder kapot dan je zou mogen verwachten? Dan gaan we op zoek naar een passende oplossing. Dit kan betekenen dat we overgaan tot vervanging of reparatie van je product.
Twijfel je of jouw defect onder garantie valt?
Maak foto's en/of filmpjes van je defect of schade en meld de schade via jouw ‘Zo Geregeld’ pagina. Je logt daar in met je ordernummer en e-mailadres. Op deze pagina kun je het defecte producten kiezen en de schade melden. We kijken met je mee.
Alles kan kapot, maar gelukkig kan er ook veel gerepareerd worden. Heb jij een product dat binnen de garantie kapot is gegaan? Maak dan wat foto’s of een filmpje van het defect en meld je defect aan via contactformulier.
Buiten de garantie
Het defecte product kan na de controle bij de leverancier niet binnen de garantie vallen, doordat het defect is ontstaan door slijtage. In dat geval zal er altijd een prijsopgave worden gemaakt met de reparatiekosten, voordat de reparatie wordt doorgezet.
Hoelang duurt een reparatie?
Hoewel we een eigen reparatiedienst hebben, repareren die niet alles. De meeste producten gaan terug naar de leverancier om daar gerepareerd te worden. De exacte reparatieduur verschilt daardoor per product. Over het algemeen geldt er een maximale reparatieduur van 3 weken. We houden je op de hoogte van de status van je reparatie.
De merken Intex, Bestway en Exit Toys hebben hun eigen landelijk geregelde garantie- en reparatieafhandeling. Wil je aanspraak maken op garantie of reparatie voor een van deze producten? Dan lees je hier hoe je dat kunt doen.
Waarom word ik doorverwezen naar hun portaal voor mijn garantie aanvraag?
Defecten of problemen met producten zijn nooit leuk. Je wilt natuurlijk dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt, zeker als het buiten 30 graden is!
Om dit te doen hebben grote merken zoals Intex, Bestway en Exit Toys een handig portaal in het leven geroepen zodat jij direct bij de fabrikant jouw garantie claimt. Zij hebben de meeste reserveonderdelen en technische kennis in huis om je direct van een oplossing te voorzien.
Dit is dus de reden dat wij je bij defecten en problemen soms doorverwijzen om je vraag of klacht direct bij hun te doen! Wil je weten of je het beste contact met Toppy of met de fabrikant dient op te nemen? Meld je defect dan aan via de retourenpagina.
Alle onderwerpen