Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Alles kan kapot, dat blijkt. Of misschien ben je gewoon niet helemaal tevreden over je nieuwe aankoop. Dat is vervelend, maar daar gaan we iets aan doen! Terugsturen is bij ons gratis en werkt heel simpel. Hoe het precies werkt lees je op deze pagina.
Veelgestelde vragen
Terugsturen is bij Toppy supersimpel, gratis én je kunt dit helemaal zelf regelen via de retourenpagina.
Pakketten retourneren
Heeft PostNL je pakket bezorgd? Dan ontvang je van ons een e-mail met instructies en gratis retourlabels. Bij het aanmaken van deze retourlabels kun je zelf kiezen hoe jij je pakketje wilt terugsturen. Zo kies je bijvoorbeeld makkelijk een pakketpunt bij jou in de buurt.
Retour met Raben
Heeft Raben een palletzending bij je afgeleverd? Dan zorgen we dat het pakket bij je wordt opgehaald. Na het aanmelden van je retour ontvang je van ons een email waarin je een afspraak maakt voor het gratis ophalen van je bestelling.
Zorg ervoor dat het product op dezelfde manier opgehaald kan worden, zoals het ook is bezorgd.
Retour vanuit Duitsland
Woon je in Duitsland en wil je je pakket terugsturen? Dan zullen we je, na je retouraanvraag, instructies geven om kosteloos je terug te sturen.
Let op! Stuur niet zomaar zelf een retour naar ons, zonder je retour aan te melden. Op die manier voorkom je dat je retour zoek raakt.
Heb je je bestelling teruggestuurd? Dan houden we je op de hoogte van de status via mail. Wil je precies weten waar jouw pakket zich bevindt? Dan kun je zien via de track & trace op jouw afleverbewijs.
Kijk snel op jouw ‘Zo Geregeld’ pagina wat de status is van jouw bestelling en zie je direct of je hem nog kunt annuleren. Is je pakket al verwerkt en verzonden? Dan kun je jouw bestelling helaas niet meer direct annuleren en werkt annuleren als een retour.
Direct annuleren niet meer mogelijk?Het product zit in de originele en onbeschadigde verpakking |
Het product is compleet |
Het product is niet gebruikt |
Dit mag wel | Dit mag niet |
---|---|
De tape doorsnijden om het product uit de verpakking te halen | De doos open scheuren om het product uit de verpakking te halen |
Het product bekijken en voelen, zoals je in een winkel zou doen. | Het product aanzetten, monteren, installeren en/of gebruiken |
Een opblaasproduct uitpakken en op een schone grond neerleggen | Een opblaasproduct uitpakken, opblazen en/of in contact brengen met water |
Een rugzak thuis omdoen om te voelen hoe hij zit | Een rugzak uittesten tijdens een wandeling |
Een tent uitpakken en (op een schone ondergrond) neerleggen | Een tent uitpakken en opzetten |
Een schepnet bekijken | Een schepnet in het water steken |
Een terrasverwarmer bekijken | Een terrasverwarmer aanzetten |
Ja! Je pakket terugsturen is gratis, mits je gebruik maakt van onze transporteurs PostNL en Raben én je je retour aanmeldt via de retourenpagina.
Terugsturen met een andere vervoerder?
Kies je ervoor om je bestelling via een andere vervoerder te retourneren? Dan zijn de verzendkosten voor jou. Vergeet niet jouw retour aan te melden via de retourenpagina.
Verstuur je bestelling naar:
Toppy t.a.v. Retouren
De Kempkens 2100
Nederland
5465PR Veghel
Wil je nou écht geen gebruik maken van ons online retourformulier? Dan kun je het modelformulier invullen en deze in de doos erbij stoppen.
Het kan gebeuren dat een product kapot gaat of niet goed werkt. Da’s vervelend, maar we kijken met je mee. Op alle aankopen is wettelijke garantie van toepassing. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze vind je op de productpagina of in de producthandleiding.
Gaat er iets eerder kapot dan je zou mogen verwachten? Dan gaan we op zoek naar een passende oplossing. Dit kan betekenen dat we overgaan tot vervanging of reparatie van je product.
Twijfel je of jouw defect onder garantie valt?
Maak foto's en/of filmpjes van je defect of schade en stuur deze naar ons door via het contactformulier. We kijken met je mee.
Alle onderwerpen