Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Winkelwagen
Er zitten op dit moment geen producten in je winkelwagen.
Bij Toppy begrijpen we dat wanneer je vandaag iets bestelt, je er morgen al van wil genieten. We houden je vanaf het moment van betaling op de hoogte van alle stappen in ons leveringsproces. Picken, inpakken en versturen. Zodra je pakketje ons magazijn verlaat, neemt de transporteur het van ons over én is je bestelling vliegensvlug bij jou in huis eeh… tuin.
Veelgestelde vragen
PostNL - pakketten
Bestellingen die minder dan 30 kg wegen, worden via PostNL verstuurd. Je kunt ook kiezen voor avondlevering.
Raben - pallets
Bestelling boven de 30kg? Dan versturen we jouw bestelling per pallet via Raben.
Je vindt de actuele levertijd en of het product op voorraad is op de productpagina. Zodra je hebt besteld kun je de levertijd volgen via jouw ‘Zo Geregeld’ pagina.
Kan ik zelf de leverdatum kiezen?
Nee, het is nog niet mogelijk om een pakket op een zelfgekozen dag te laten leveren.
Komt jouw bestelling met PostNL?
Wil je zeker weten dat jouw bestelling geleverd wordt en niet naar een PostNL-punt gestuurd wordt? Dan kun je dat aangeven in de PostNL App. Je kunt ook eventueel een briefje op de voordeur achterlaten met: 'Graag afgeven bij mijn vriendelijke buurman op nummer...'.
Komt jouw bestelling met Raben?
Als je niet thuis bent op de leverdag die Raben je heeft doorgegeven, dan neemt Raben jouw pakket weer mee. Geef binnen 24 uur aan Raben door wanneer je jouw bestelling graag ontvangt. Je bereikt ze op dit nummer: +31(0)88 77 20 000. Als ze niets horen, komt de zending terug naar ons.
Jij wil weten waar je bestelling is, begrijpelijk.
Je ziet het op jouw ‘Zo Geregeld’ pagina
Ga hiervoor naar www.toppy.nl/zogeregeld. Op deze pagina kun je álles over jouw bestelling zien en zelf regelen. Log in met jouw bestelnummer en emailadres en de rest wijst zichzelf.
Waar vind je jouw bestelnummer?
Deze vind je in jouw bestelbevestiging in je mail en op jouw factuur.
Controleer eerst met het bestelnummer uit jouw bestelbevestiging en het emailadres waarmee je besteld hebt, of er nog een zending onderweg is via jouw ‘Zo Geregeld’ pagina.
Niks meer onderweg?
Maak via het contactformulier een melding dat je een product of onderdeel mist.
Ai, dat is vervelend. Maar geen zorgen, we gaan het voor je oplossen.
Bestelling geleverd met PostNL?
Met het bestelnummer uit jouw bestelbevestiging en het emailadres waarmee je besteld hebt, kun je de schade melden via het contactformulier.
Wij gaan de schade beoordelen en je een gepaste oplossing bieden.
Bestelling geleverd met Raben?
Is alleen de omdoos (de doos waarin het product zit) beschadigd? Meld de schade bij de bezorger, door 'beschadigd' te vermelden op het ontvangstformulier. Heb je de beschadigde doos aangenomen en blijkt het dat je product toch beschadigd is? Meld het via het contactformulier.
Verwacht je dat het product in de doos ook kapot of beschadigd is? Dan kan je de levering altijd weigeren bij de bezorger. Dan komt hij terug naar ons.
Alle onderwerpen